buah hati saya : )

aiShItEru

agak tersentuh apabila membaca story kisah hidup seorang wanita yg di st0ry an 0leh eika rosli..
emm..macam mna klau saye yg ada d tempat gadis 2???
apa yg akan saya rase??
adakah saya akan sanggup lagi meneruskan hidup nieh tanpa org yg plg saya syg???
selepas jaa membaca st0ry tu..
dengan titisan air mata..saya sent text 2 my syg
 n ckp "ayg cyg gla at b??lau b0le ayg xnk ilg b?thanxs sebab sudi 
hadir dalam idup ayg..thanxs bb b dah epi an ayg..ayg harap hbungan kta kekal  sampai
ayg mati k..ayg cinta gla at b"..


thanxs yup eika r0sli sebab awk dh buat saya lebih menghargai si dia..thanxs saye
syg awk my hot sister..
mmmuuuaaahhh!!

encik fiqman kalau awk bace nieh saya nak awak tau..
saya syg awk..
saya xnk ilang awak..
terima kasih sebab awk selalu ada time saye sedih..
n thanxs sebab awak selalu phm saye..
dan terima kasih jugak awak selalu pj0k saye
 time saye mengada-ngada merajuk ngn awak..
terma kasih..

saye sayang gla tat awak..
mmmmmuuuuaaaahhhhh!!
thanxs sebab awak dh syg kan saya dengan sepen0h hati awak,,
thanxs sebab awk dah sudi bersabar dengan perangai saya..
awak cinta mat! saya..

I lOvE u mIsStEr FiQmAn

h0pe 0ur relati0nships will bertahAn SaMpAI biLe2
amminnn..



dikarang ole miera_fiqman ^_^



kamsa hamnida read my entry . komen sikit yer

0 orang yg cute:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011