buah hati saya : )

cErcitER Riang RiA d HARI raya

assalamualaikom pembuka kata..

lama suda tidak mengupdate blog burok saya nieh..
 so ari nie tangan nie tetiba rajin pulak nak menaip d keyboard yg lembut nieh..
*hek2 ayat sastera la pulok..

so ari nieh saya nak cercita tentang aktiviti2 yg d'lakukan semasa berlgsung nya hari raya aidilitri..
hari raya taon kurang seronok sangat lah sebab asyik fokus at PMR..kena lah berkorban sikit tapi walaupon saya tetap beraya jugak,,hak2..

ok2 dah xmau membebel banyak2 lagi.. so jom kita stat story,,ok first raya saya serta keluarga memakai pakaian yg segak2 belaka yg bertemakan warna ungu..hak2..ayat berbunga-bunga..

ok jum2 usya pic saya serta family d hari raya pertama..

saya beraya dengan domo kun..hak2 byk oo duet raya!!

me wif my little brother ; )

 ; )
  hek2..sory laa semua gamba x berapa nak cun..muahahahaha

time raya fis pagi tuh pegi semayang raya dah abes solat pas tuh my father ada buat kenduri skit at surau so makan2 then balex..raya taon nieh x berapa nak bes sgt sebab xdak sapa datang rumah selalunya org dah abes mayang raya datang umah tapi kali nie sapa pon x dtg sebab daa kenyang makan at surau tadik..
so saya n family pon balik laa kg awal yg terletak agak berdekatan dengn rumah raya jalan pon xpa.. hek2.. 2 pon x bes..
so saya nie yg buat cam org bodoh skit g tnya mak..
me : mak asal mak x kawin dengan org jauh-2 skit bole balex    jauh sikit..

mak : nak buat camna dah nak jumpak dengan orh yg dekat jugak..
me : alah mak jom laa balex kg jauh skit..xdak ka??

mak : dah2 ag x payah duk mengarut tolg mak bagos..
hek2.. haa 2 laa cita nya..hek2 so malam raya pulak saya serta semua keturunan Haji Said pergi ke rumah arwah monyang seperti taon2 biasa..

malam raya tuh saya menggayakan baju kurung dan tudung ala2 siti..
meh2 usya2..

mcm hantu jewk..

hak2 mcm perdana menteri nak buat pengumuman jaa : )

yg nieh akak saya yg comel jugak laa..
 so pada raya yg 2 xdak ap2 yg menarik pon..sepupu datg umah n duet raya makin bertambah.. kah3 : )

raya ke-3 abah balek2 and buat anouncement (semua siap2 cepat jom p raya)..
saya n kekakak n deadik siap cantek2 n lawa2 dengan bertemakan warna oren..
jum tengok2..

tudung ala2 hana tajima










duit raya pon makin bertambah lagi.. hek2..seronok...alhamdulillah byk jugak duet raya walaupon dok rumah saja..hek2..

ok2 lah setakat ini duluw yep story saya..t kita cerciter laen ekk..
selamat hari raya maaf zahir dan batin..
jika ada salah n silap..
bye2..


 : )

dikarang ole miera_fiqman



kamsa hamnida read my entry . komen sikit yer

0 orang yg cute:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011