buah hati saya : )

korang x suka saya ka ??





assalamualaikum w.b.t ..
n salam sejahtera buat semua yang baca entry nie ..
sekali and sekali lagi thanx's sudi buka blog yang burok nie ehh ...

hari nie saya nak kongsi satu cerita dengan korang ..
harap korang don't mind keh ..
emm ..korang pena x kena fitnah ??
saya rasa semua penah melalui saat2 genting mcm nie an ??

baru2 nie .. ad lah seorang wanita hamba ALLAH yang sangat mulia 
ini telah menghantar satu chat di FB my bf ,,
sebenarnya chat nie mula2 dihantar oleh my bf lah sebb dy nak 
tnya about me at pompuan uhh ..

so pompuan uhh telah menyatakan bahawa saya adlah seorang ***** ..
dan selalu keluar naik moto with jantan2 ..
OMG !! jantan2 keh ??
uish .. teruk beno bunyi nya ..
dy ckp saya gedik n dy ckp saya nie pompuan yang tidak bermaruah lagi ..

secara jujurnya hati saya sudah berceramuk time tuh ..
mata nie sudah berkaca dengan air mata ..
selepas membaca chat uhh ..
ya lah sapa x sakit hati bila kita x penah sesekali bercakap @ menegur dengan seseorang tuh tetiba dy bole ckp macam uhh ..

arrgghhh !! tipu lah kalau ckp x mrah ..
mesti lah marah tetapi disebabkan oleh akak2 senior menasihati saya ..
ok saya redha dan saya pasrah ..
sesungguhnya ALLAH akan membela pihak yang benar an ??

bersabar jaa lah dengan dugaan yg ini ..

thanx's akak saidatun najwa . kak pieka .. thanx's ..
..

so kepada korang2 yang kena bushhh mcm nie jugak 

kita bersabar jaa lah k ..

mulut orang bukan boleh ditutup kan ??

so jom kita sama ENJOY !!
 
peace no war ..

: )






















kamsa hamnida read my entry . komen sikit yer

0 orang yg cute:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011