buah hati saya : )

outing with my dear !

Assalamualaikum w.b.t ..
heheehe ,, PEACE dah lama x update blog burok ni ..
kesian dy dok sorang2 .. 
ngee ,,

homework banyak gila tahap gunung kota kinabalu .
*nampak sgt menipunya ..
hehehe ,,

so miera malas nak cerita panjang2 lagi ..
just nak update status tentang  hari tu miera OUTING dengan BF ,, 
hehehe ..

HE was my love, after my father n mom ..
love him so much like gunung everest . 
hope sangat hubungan kita orang kekal hingga ke akhir hayat .. 
amin !
doakan kami !! 


hahaha aku dalam tandas pon menggedik .. 


waiting for my dear : )

lastly , dia sampai jugak . ngee

dia pakai baju yang aku belikan ,
like it <3



 ohh kau main usya aku eh , tunggu sat

nah amik kau , aku usya kau balik ,
hehehehe .

so kita orang jalan2 , karoake , then my SOULMATE dah nak balik rumah ,
walaupun kejap je , i am for to see u dear ,
ILSYM <3

kamsa hamnida read my entry . komen sikit yer

1 orang yg cute:

Yuyu Suwit said...

sweet la !! hehe
nice entry..sye follow sini yep..saye baru dalam dunia blogging..jemput jom ! =)
http://noridayumohamad.blogspot.com/

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011